Klachten en complimenten

De medewerkers van Lyvore zetten zich in om u de best mogelijke zorg te bieden. We horen graag van u wat u van onze dienstverlening vindt. We leren van uw complimenten én van uw klachten.

Hoe gaat het met u?

Met die vraag begint ons werk, iedere dag opnieuw. U mag erop rekenen dat wij betrokken zijn bij u en de mensen om u heen, dat we naar u luisteren en met u meedenken. Uw waarden en wensen staan voor ons centraal. Daarbij streven we ernaar dat u altijd geholpen wordt door een vertrouwd team. En of we u nu zorg bieden in uw eigen huis of op een locatie van Lyvore, we zijn ons ervan bewust dat we op bezoek zijn in úw woonomgeving.

Bent u ontevreden?

Als onze zorg niet aan uw verwachtingen voldoet, moeten we daar iets aan doen. Bent u ergens ontevreden over, dan is het goed om dat eerst te bespreken met de betrokken medewerker. In de meeste gevallen kan hij of zij direct voor een oplossing zorgen. Lukt dat niet, dan kunt u bij Lyvore uw klacht op verschillende manieren onder de aandacht brengen:

  • U meldt uw klacht bij de leidinggevende of manager van de medewerker die aan u zorg verleent.
  • U neemt contact op met de vertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris.
  • U meldt uw klacht schriftelijk aan de directie: Lyvore, Postbus 152, 3760 AD Soest of klachten@lyvore.nl
  • U schakelt de landelijke geschillencommissie in.

Meer informatie vindt u in de interne klachtenregeling 

Bent u tevreden?

Als u wél tevreden bent, horen we dat óók graag van u. Een compliment maakt niet alleen onze dag nóg mooier, maar bovendien leren we ervan als we weten waar we goed in zijn en wat voor u belangrijk is. U kunt uw positieve ervaringen melden op: www.ZorgkaartNederland.nl